BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 13, 2009

interview


pergghhh...khamis 12 march aku ad test...interview...haha..in english...agak mendebarkan la jugak...mulanye la...Pn sherry(pn english) aku da siap pesan awal2 soh pakai tie ngan kemeja...suar kene slack...huk3...dari luaran agak nampak bergaye la dari kehidupan biase budak ikm..hahaha sebab kami slalu pakai baju bengkel jep...rabu malam khamis tu aku da kelam kabot..nak prepare ntok esok..baju nak kene gosok..tie...huk3...fyi..aku lupe nak bawak tie ngan baju kemeja..hahanasib baek jep ad pasar malam sehari sebelum khamis tu..maknenya ari rabu la..so ptg rabu tu aku usha la kemeja kat bundle...da nampak jep berkenan dimate..so...aku pon ape lg..hahaha bli je la..da terdesak sgt..harge baju putih tu RM5 n tie coklat tu RM5 n dapat kurang RM4..hahaha lantak la..da nak gune sgt...da blik je dari paso..aku pon try la pakai...tgh try pakai tu...aku butang kan la baju tu...bule pegang je butang tu..bapak la...hancor..repot da butang tu...tp xpe la..tgk la harge brape plak..hahahathen pastu pgie tgur la aku..ko ni pakai bju ni mcm apek jual sayur jep...pergh...bole lak jd jujur aritu...hahaha...aku wat x reti jep..asalkan aku rase aku ensem...hahahaha pix atas ni aku ngan azwan mase kat pustake..bagon khamis pg tu aku msg putera nak tnye dyer pakai terus or not baju glamer tu...huh...x berjawab..so aku g la ikm pakai bj bengkel...sobrie ngan Q pakai jep baju tu..smpai je kat ikm...lepas rokol..g la integrasi...tmpat dituju adelah pustake,,,so b4 g pustake tu...salin bj...ingat nak salin kat tandas..x jd..masok je la class...then smua tkar dalam tu...hahah...siap2 je trus p pustake...pn sherry datang n bawak handy cam dyer...dyer ckp sy nak rakam sesi interview awak...oh Tuhan...haha..x ley bla..tp laen smua agak bernasib baekcoz nak cepatkan mase 1 sesi interview 2 org masok dan hnye aku jep yg kene sensorang..lg haru biru...huhu tp xley bla tyme b4 interview...smua snap pix..mcm nak p mane jep..glamer jep rase ritu..hahaha...turn aku last skali dan aku lah pling bertuah coz dapat masok sorang..






.perghh..dalam tu agak blur gak la nak jawab..tp alhamdulillah la aku dapat jawab walau pon x selancar mat saleh berkate kate...haha...pas abes je aku pnye turn..sesi bergambar plak...ngan pn sherry..ye la ni last sem kami..so..ni lah nak amek pix ke nak ape ke ngan puan sherry...walaupon sudah berkahwen tapi maintain manje jep..hahahaha...tp lepas hbs blaja sure aku rindu kat PN Sherry ni..hahahaha n pling x ley lupe...dah blik umah...ptg tu pgie ckp...ko nampak hnsem plak pg tadi pakai baju apek jual sayor..hahahaha pgie cube pong aku...weee~~~tp hari tu aku agak happy walau pon ad la org wat taik...xpe janji english aku da buat dgn jayenye..alhamdulillah.... :)





bawah ni pix tyme nak tggu turn interview












kiri:fahmi,razilan,mukram,kechek,dalf,nuar,shahir,azwan,malekbob,putera,mantot
depan:ikhwan,pn sherry,soufi

6 comments:

farish izaryl @izreez said...

heheheh seronok dik bce entry ko ni ahah btw ..cntek abg tgok dah bju ko tuh..x kesah la kann org nk ckp pe.hikss.:) rjin2 update taw!:p

dalf i.t.u aku said...

hahaha tahu xpe..
xsmpai sepulo hengget..
tapi maintain bergaye...
hahaha

Fingers of God said...

dalf,

baju n tie bukan jadik masalah.yang pentingnya minda mesti kelas dunia.

sentiasa ke hadapan.jangan pandang belakang beb.

take care.

JimeMalek said...

whoaa!
kos bju rm10 je meyh!
aahahahahha!
hebat sungguh! XD
sush tuh nk dpt !
weeehuu

dalf i.t.u aku said...

hahaha
aah...rm1o jep...
nape x cayer..?
hahahah x sempat nak g kuantan...
tu je yg sempat bli
hahahah

dalf i.t.u aku said...

hahaha
aah...rm1o jep...
nape x cayer..?
hahahah x sempat nak g kuantan...
tu je yg sempat bli
hahahah