BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 14, 2009

Akhirnya

lame da x update blog ni..
sorry...busy lorh...dgn final xm..final oral lg..
memang rase tertekan sgt le..
dah la 6 ngan 7 hb 6 demam..8 ngan 9 ade amali final..10 plak
final oral...naseb baek smuanye berjalan lancar..Alhamdulillah..
dah 3 tahun kat Pekan..
akhirnya..habis gak aku blaja..
syg rasenye nak berpisah..
ye la..da 3 tahun same..
last2....berpisah...
tp nak buat mcm mane..setiap pertemuan msti ad perpiasahan...
mintak2 la perpisahan ini perpisahan yg di redhai..
n akan ad pertemuan lg..selepas ni....
kat korang...
dak2 PJE crew..
korang memang best..
kat korang yg rapat ngan aku..
Qayyum Hamdan,Pgie Jalil,Putera Rosli ngan laen2..
thanx korang bnyak support aku dalam blaja..
smpai la dapat A1...
now fasa baru akan bermula..
sama ad kerja atau smbung stdy lg..
tp rase mase skang ni nak keje dulu..
nak kumpol wet
nak bli barang2 yg aku teringin nak bli
hahahaha n yg penting..
nak tambah2 ckit kat Prinze Cecep aku tu...
sian dyer..
mcm tu je dari awal bli..
huk3...

2 comments:

apabila jari ayuku menari lentik said...

halu dalf,

akhirnya.satu permulaan dalam kehidupan.masih jauh lagi.anyway,best wishes of u.gud luck.

chill,clap and cheers.

yudi jr

dalf i.t.u aku said...

thnx yudi...
wee~~