BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 8, 2009

akan bz


lg 3 bulan jep nak hbs stdy...giler jep...mcm x cyer je 3 taun da aku kat pekan..haha..lg 3 bulan ni la makin tension...da last sem...pasto nak amek final la oral test ngan Suruhanjaya Tenaga lg...byak sgt la nak kene wat dalam 3 bulan ni...nak ingat blik smua benda..adoiyayy...tp lucky aku duk umah skang ni..memang bole stdy pnye..hahahabdk umah pon smua sentil2 mak enon...fyi sentil2 mak enon tu mcm sengal2 la...cume sentil mak enon tu lg up dari sengal...hahaha....skang ni makin hapy dari dulu...masalah ak ngan hamba Allah tu tetap ad...cume bole wat bodo jep la...malas la nak layan benda2 ngarot ni...maklom la masing2 da besor...wat la hal masing2...tp serius aku ckp...now malas nak layan org mcm tu...hahaha suke hati dyer je nak pangkah org...nak wat org laen malu...then kalu kene kat muke sendirik..tahu plak nak marah2..wtf..hahah...umor jep da besor...tp mcm hape...berbalik pade stdy td..hope pasni bole la stdy rerajin...then lulus la oral test ngan Suruhanjaya Tenaga...kalu x sie2 je stdy 3 tahun...kepade yg bg nasehat to thanx yea..harap la pasni bole dapat smbong balaja lg..huk3..kalu dapat rasenye nak mintak kat KL jep...da x sanggop nak p tmpat org...huk3 penat weh..ye la kalu blik cuti pon x rase mcm cuti...hahah..doakan aku dapat masok memane U ea...huk3..so..petang ni aku drive blik pekan sensorang...huk3...lalu karak..masok ni baru 2 kali aku drive kat kat karak tu...huk3..so pasni x tahu lagi la bile bole update blog ni..bz jep..lg pon cc kat pekan tu mahal...murah lg kat kl ni...siyes...wee~n x lupe...kepade sesape yg wish bday aku march 3 aritu.....thanx sesangat yea...huk3..ad yg x sempat nak balas msg korang harap dimaafkan ea...maklom la bizi weh...huk3...uke..smbong laen kali...nak siap2...nak kemas bju n blik pekan...lalalalalala~~~
march 9 2009
12.41pm

3 comments:

farish izaryl @izreez said...

wahh xperasan besday dalfg..hepi belated k dik.. btw rerajin blja tuh mtk2 leh msuk u..windo kat ko dik! hehe

Fingers of God said...

Strong,Stronger and Strongest

dalf i.t.u aku said...

thnx...weeeeeeeeee
huk3...
same la
lame x chat ngan abg riz...
kemain
katenye
hahaha...
thnx yudi...
huk3