BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 7, 2009

sesuatu yg baru

hmmm
agak lame x update
huk3...
malas+bz...
ngee~~
now skang dah kat pekan
sambong last sem
praktikal pon dah habis...
alhamdulillah...
ingatkan bola la heppy ckit kat cni...
smpai je pekan dah dapat berite x best..
same ad aku di undi keluar,
ditendang keluar or memang org nak aku kuar
dari umah sewa lame..
aku pon x tahu...
agak sedih gak..bile org ckp..dalf..
name ko xda dalam senarai..
huk3...
aku pon dgn best nye snyum smbil kate ok2..xkesah..
padahal dalam hati
huk3
tuhan je tahu...
padahal aku duduk umah tu dari sem 2..
now da sem 6...
agak sedih bile kene mcm tu...
tp umah sewa skang oke gak..ngan bdk course gak..
suasane pon baru.....
mungkin amek mase nak terime bile jd mcm ni
tp nak wat mcm ne
terima je
aku minoriti..mereka mejoriti dan aku x pnye or ad harta yg bnyak untuk tarik perhatian org...
now fokus keutamaan adalah stdy...
da final sem...
ad oral test lg...
x sabar nak habiskan sem ni...
x payah nak pk pape pasal stdy sudaa..
huk3
takot wooo...
korang doakan aku berjaye yea...
:)

2 comments:

farish izaryl @izreez said...

xpe dalf dpt suasana bru kan..smoga sukses dalf dlm study:)

dalf i.t.u aku said...

aah suasane baru
huk3
best gak umah baru
ngee~~