BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 10, 2009

kisah di satu malam



ni tyme aku acap ngan adek aku bell c loceng huk3...
mengweng kan diri kat kl di malam hari...
hahaha
kami xda keje
keluar kl then cari tempat2 best untuk diambil pix..
klcc je x dapat nak d ambil pix ala2 cik puan tyra
si incek guard(yg perasan mcm incek bos) x bg park kete huk3..
ni antare dialog aku ngan incek guard...
incek guard:oiii adek..jgn letak kete situ..
aku:ala bang kejap je la...
incek guard:x bole...aku ckp jgn...jgn..
aku:jum la bla..(smbil muke x puas ati toucinh ngan abg guard si incek bos wannabe)...
hahaha




sebelom smpai klcc tu..
aku da p lepak kat dataran dulu..
kat situ ade gak la port nak snap pix..
huk3...

pix ni amek kat dataran MERDEKA..

aku ngan acap diambil oleh cik puan bell...



pix ni agak lawo ini dbarisi oleh (bell:dalf:acap)

p/s:kredit untuk cik puan bell lg..



kredit kpda cik puan bell..







pix ni plak kat pyramid..baru pas abes maen bowling..

nak blik sudaaa...tyme ni lah keWENG!ngan kami agak terserlah..

huk3...



jalang2(bahase ganu)...yeah kami msh bergetah..hak3





tyme ni mau blik suda...setelah penat maen bowling dan keputusannye..


akulah juare...hahahaha


(bell:dalf:acap)





(bell:acap:dalf)









tyme ni kat menare kuala lumpur...

pasal nak amek pix pnye pasal...malam2 pon g sane

coz soknye acap mau blik batu pahat suda..



tyme ni baru sampai...naseb baek org x da atas nie

so kami membebaskan diri nak snap pix...huk3...smbil bell cover mukenye...

yg katenye cute hak3



hahaha pix yg lawo ni hasil air tangan aku..

kredit kpda incek dalf :)



apekah..??

berdating d bawah juraian lampu yg berjurai

ngee~~




ad bnyak lg tmpat aku g...tp smbong laen kali..

mau tuntot dulo pix kat acap...

baru bule wat...
ngee~~
so... tggu je la yea..

:)



4 comments:

JimeMalek said...

bkn maen agik korang si bergetah begetah sekalian alam ni snap gmbar di merate rate kl hoee!
hahahahahaha! XD
gile camera arh korang ni!!
gelap gelap pon kepoh nk snap gmbr! hahaha! XD


btw,
si abg abg guard serte aunty aunty akak akak guard klcc mmg kepoh habes! org bersile atas rumpot pon xbgi! ngeng jee!! XD
mari dalf kite mogok berduwe dpn klcc ! hahahhaa

Asyraf Arif said...

hey3..
kredit tok acap maner??
asik mung ngan belL je..
alaa, acap nak gak kredit nyew..ngeE~~

next tyme kte wat kL mcm bapak kte punyer negara...
hahahaha!!
xpuas ati toL xdpt nak g kLcc..
si ito bos wanna be mmg kuang asam jawe...huhh!!

farish izaryl @izreez said...

hehe clust jln2...:p x jupe abg pon kann.huhu

dalf i.t.u aku said...

hahahaha
memang berjalan sakan...
jime...
jum
kasi gegar klcc..
hahaha
kredit tuk acap gak...
hahaha
amek...
ngee~~abg..
next tyme kita jumpe yea..
huk3