BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 7, 2008

makan budi yg membawa badi

lame da x update blog nie...agak bz kebelakangan nie...
idop pon makin serabot...bile ad membe mcm gampang..
memang x layak nak panggil membe...tabur budi n harapkan budi di balas...
ungkit2 budi yg die wat....pastu ckp aku x kenang budi...kepale otak la...
dulu ckp tlg aku ikhlas...siap smpai hine kuarge aku....memang bodo lah dak nie...
harap ad je otak...tp bengap...siap mau serang aku kat tmpat keje...bile tggu2 x datang plak...
soh datang serang kat umah...x datng gak umah aku....gebang je kuat...da la nak amek SPM lg skali..baek stdy dr maki hamun n hine org..
makin aku serabot ngan dak ni...kelam kabot x payah cite la...
moral dari story nie....kalu org nak wat o tabur budi....jgn terime..takot naty d ungkit n d harap dapat balas blik budi dyer mcm ne dyer tabur budi tu...

3 comments:

apabila jari ayuku menari lentik said...

dafi,

semoga sihat hendaknya.

sabar,sabar.

that is part of kehidupan.

hidup mesti diteruskan walau macamana keadaan sekalipun.

take care.

strong,stronger and strongest.

rizz said...

sian kat dalf..saba je dik...:p miss u alot bro:)

JimeMalek said...

argh! kimak je dah tabor harap ditabor kembali ! tembak mati je dier 2! xpown laknat je ppr SPM dier hahahah! XD