BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 15, 2009

Buat Sejiwa




Kau membuat ku berantakan Kau membuat ku tak karuan Kau membuat ku tak berdayaKau menolakku acuhkan diriku
Bagaimana caranya untuk Meruntuhkan kerasnya hatimuKu sadari ku tak sempurnaKu tak seperti yang kau inginkan
[Reff]Kau hancurkan aku dengan sikapmu Tak sadarkah kau telah menyakitikuLelah hati ini meyakinkanmu Cinta ini membunuhku
Bagaimana caranya untuk Meruntuhkan kerasnya hatimuKu sadari ku tak sempurnaKu tak seperti yang kau inginkan
Back to Reff
…. Wooo…Uuhh…Haaa…
Lelah hati ini meyakinkanmu Cinta ini membunuhku




akhirnya jd jua...putus smua kaseh syg...


ape...terjadi...smua slh aku..aku tahu..


time kaseh la sgt2...just enjoy ngan hidup ko baru nak bermula..


mekaseh tinggalkan aku...


buat aku rase aku ni memang d lahirkan untuk d kecewakan..


time kaseh

2 comments:

farish izaryl @izreez said...

ecehh frust kew ape nih heheee

dalf i.t.u aku said...

frust la abg..
nak wat mcm ne..
da org nak putus..
xley wat pe..
tapi tetap syg kat dyer
smpai bebile
cewahh