BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 5, 2008

yeeehhh

hr ni aku dapat berita best...setelah sekian 3 mggu x p praktikal..akhirnya dapat keputusan hr nie..aku dapat kat kilang AYAMAS..alhamdulillah..tanx kat bob yg bnyak tolong..agak kalo ko x tlg..mau maut aku..hahaha...tp nie pon ad kerisaun..takot kene extand sem...hoee!!sape mau extand sem...mau lepak sama sapa naty..?mau duduk umah ngan sape naty..??nak kuar lepak kuantan ngan sapa naty..??hahahaha mintak2 x kene extand sem..sebab sebab dak pje 5th skang nie da yg terhebat..sape x bangga berada dalam kelompok meraka yg terhebat..bole tarik aura terhebat dyer org kat aku...bole la jd n buat terbaik untuk stdy nie...blaja pon da nak hbs..x smpai staun lg...bln 6 taun depan hbs...so...hr ni amat menggembirakan...ye la sape x suke..da la nak tukar tmpat praktikal nie mcm nak tukar warganegara..bnyak tol songeh mereka yg terlibat nie..(anda tahu anda siapa..huhuhuhu)...mama org pling bnyak tlg aku dalam hal nie..wahh..sgt pantas dan efisyen mama ku nie...kalu mama x tlg..x taw la..maybe aku still duk umah lg..untuk mggu ke4 dan seterusnya...thnx kat membe aku incik kimi...teman aku p pejabat MARA..kimi2..pompuan yg kita jumpe to...bnyak cekadak dowh...hahahahaha...aku mark da muke dyer..skang nie..aku happy..penat keje pon xpe..asalkanad keje..skang nie aku nak lupakan nestle..huahaahahaha..nak tumpu kat AYAMAS...yeaahhh AYAMAS aku datannggg!!!

6 comments:

Unknown said...

dalf...

wah sukanya dia dapat kat ayamas,
hehehehhehehe...

nanti senang lah akk nak minta ayam satu,
heheheheeh...

miss u dear:)

b.kar said...

wei bole aku order AYAMAS dr ko kan, heheh

dalf i.t.u aku said...

bole2..
nati masing2 buat senarai yea..
:)

mohad said...

salam.. saya telah link blog ni..

farish izaryl @izreez said...

hehe dulu rizz keje ayamas gak fast food kat mid valley.. dalf..psag la chatroom kat blogger ko dik;P sng nk komen huhuu

Fingers of God said...

ghadaffi,

update la blog..nak tau gak citer first day kerja kat klang tu..

tak sabo nak baca boy

huhuuhu