BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 5, 2008

memperkenalkan jiwa & sejiwa


ini la yg di namakan jiwa...terdiri dr mama,kak cella.aku dan bell...aku sorang je hero..iaitu superdalf...hoe...kami 3 org adek bradek..tp bile riuh..mcm ad 30 org..hahaha


teman sejiwa
terdiri daripada:


incik iqbal hakimi...waahh...ini bdk kicik sgt noty...tp otak sgt matang...kalah aku....sgt satu kepala same aku..susah mau dapat membe baek mcm dye...


cik puan hafizah a.k.a lil feez...wahh..ini girl sgt rawk..pon sgt satu kepala..sgt sesuai dijadikan membe baek..senang susa dyer ad...kira 1 pakej lengkap la...hahahaha


cik puan fatin...girl ni sgt rawk..sgt otai..sgt mafia...hahahaha...tp sgt ayu,sopan dan sgt memahami sebagai kawan..sgt sempoi woo


shah a.k.a mydin...ini mamat sgt matang+budak2..mcm abg..dyer sgt sayang sama aweknya..mama erin..tggu tyme mau tunang dan disatukan..ngeee~~~

yoe,sapuan&bard...3 sekawan yg sengal..do re mi alaf baru...sgt terkenal dgn teknik glupor2(sapuan),playboy(bard) dan pemuisi terhebat(yoe)






ni dak pje terhebat...hahahaha...sgt kewl..sgt gempak...sgt sempoi...penat lor nak senaraikan sorang2..kepada anda di atas anda memang kewl


kepada yg laen...sori lor..korang pon sejiwa..tp ak x da la pic korang..nati kalu ad aku letak...pape pon..sgt best sejiwa dgn korang... :)


p/s:sejiwa=sekepale+sempoi


:)

0 comments: