BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 18, 2010

trilogi.

Fuhh..cuti cuta bagai nak gila..huk3..memang nak gile pon bile cuti x tahu nak wat ape..nak kuar..kekadang ja blh huk3..ye lah cuti kan..duet x masuk.haha xpe..jnji ad kat umah :) so cuti ni nothing much to do..just rilex..n kekadang rase sakit..but im okey..i think so..huk3..hope xda bnda buruk jadi..so cuti ni hbskan duk umah smbil bace novel karya Ramlee Awang Murshid(RAM).

Sungguh aku sgt minat novel dyer.haha walaupon org ckp bace novel ni hobi gurl..tp anda silap.haha sebab Ramlee Awang Murshid ni bukan mcm novelis lain..kepada sesape x caye sile la g beli novel dyer ok..so RAM penulis novel thriller no 1 Malaysia..berdasarkan kat novel dyer la ad tulis dyer no 1.. :P tapi lepas bace novel2 dyer..memang layak pon..sgt2 teruja bile beli novel dyer..smpai x terlangkau akal fikiran manusia.yg jadi buat aku teruja bile aku ad semua novel trilogi BAGAIKAN PUTERI..



yeah BAGAIKAN PUTERI aku beli bape tahun yg lepas..aku pon lupe..then buku ke 2 dan ke 3 CINTA SANG RATU dan HIJAB SANG PENCINTA di beli oleh cik puan kak long mase pesta buku kat PWTC dan CINTA SUFI di beli pada hari semalam di POPULAR ioi mall.kepada anda yg belom beli or terniat hati nak beli..aku cadangkan sila la beli buku ni..sebab sgt2 best..cerita menarik..ad jugak pengajaran yg sgt2 berguna(berangan nak jadi Laksamana Sunan)huk3..cerita yg x masuk akal tp segalanya boleh terjadi dengan izin ALLAH S.W.T . novel UNGU KARMILA & RAHSIA PERINDU pon sgt2 best cume yg atas tuh je lg best huk3..So hope pasni Ramlee Awang Murshid buat lagi novel yg best dan mencabar otak manusia..yg pnting xda jiwang2 :)

6 comments:

- closed account - said...

jgn lupe bace kitab2 & alquran yer.. hehee

dalf i.t.u aku said...

haha yayaya.. :)
jgn nriso ok..huk3

Anonymous said...

wh.. nk jd lakmana sunan ea... cool kn wtak tuh.. cinta sufi tu ksinmbungn hjab sang pncinta k?

dalf i.t.u aku said...

aah sambungan..best2..awak bace gak ke cerita ni..?

dalf i.t.u aku said...

aah sambungan..best2..awak bace gak ke cerita ni..?

Cik Ema Mayu said...

same with me... shaye pon minat trilogi ni sgt2.....awesome.