BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 1, 2010

Mainan hati dan perasaan.

grrr...final nak dekat.fuhh giler ah..pening pale duk memikir nak stdy stada..dalam dok pening pale nak stdy..palat pon hadir dgn sendiri yg di hmbus oleh membe sendiri..ah palat lah kau.nampak aku tyme ad mslh.tyme ko happy ngan si crush ko tu...ko pndang aku pon x.giler babeng memang x sangke ok..ko mcm tu..sgt2 berduka hati.cewah..ayt.huk3.tp siyesly memang aku bengang.so no more aku buat baek same ko ok..ko cari pnyakit.ko cari ah ubat.samdol badigol!!

*anda smua jgn jd kawan yg palat.ok..?
:)

2 comments:

WAN@MIA said...

sapa la makhluk tuh agak nya,,,,,
hope u done with it...hahakz
soh dye nyah jew...
dok jauh2....
salam

dalf i.t.u aku said...

dah jauh pon dyer dok.
hahaha org buat baek dyer wat palat kan sape soh wakakaka