BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 9, 2009

nekad.

lame x update.now secara rasminye.aku ke Penang.UiTM.Alhamdulillah semua benda da bayar.tinggal mau bli barang saje.owh.kehidupan baru akan mendatang.bnyak akan kene tmpuhi.owh mintak2 lah smua nye berjalan lancar.dgn kehidupan baru.now aku ak lupekan smua bnda lepas.nak bg ruang kat diri aku kesian kan diri aku.jgn kesian kan org laen sebelum diri sndiri.yeah aku akan merindui mase lalu.tp smua tu da berlalu.harap terbaek saje wat mse depan.terlalu serabut bile memikirkan pasal org laen.hakikatnye.org laen x pk pon pasal aku.perasaan aku.dah cukop.now.aku da nekad.

6 comments:

farish izaryl @izreez said...

gd luck adekk..

dalf i.t.u aku said...

thnx abg rizz

Fingers of God said...

congratulations.moga-moga cita2 menjadi kenyataan setinggi nun planet-palnet di cakerawala.Amin.

dalf i.t.u aku said...

thnx yudi :)

.L A L A. said...

heyy. congrats for making it into UiTM. i'm praying for your happiness aite mate. :)

dalf i.t.u aku said...

thnx lala :)