BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 9, 2009

Suria owh Suria...

Dalam 2 3 hari kebelakangan ni aku jd pendengar radio yg setia..hahaha semate2 nak dgr lagu raye.. :) ...tukar lah radio dari hot ke era ke sinar n ke suria fm..radio yg aku x brape nak gemar..suria.fm..tp..antare semua radio yg aku bukak..SURIA.FM la pling bnyak pasang lagu raye....smpai ad yg berturut2..nak naek kan rating or semangat nak raye hoe..haha mcm esok je nak raye...padahal lg 10 hari..tp xpe..x kesah la dyer nak pasang bnyak mane..Raye kite pon kan..bukan raye cine ke ape...so di maafkanlah..walau pon aku x brape gemar n nak dengar suria.fm(sebab dj suria asek terjerit syok sendiri terutama mira ke ape tah name dyer tu) aku gagahkan jugak dgr..semate2 nak dgr lagu raye...hahaha..motif berganda disitu ok :)...so korang..kalu nak rase mood raye pasang la suria.fm ..selamat berpuase korang :)

4 comments:

farish izaryl @izreez said...

lme xdgr

JimeMalek said...

download sudahhh!HAHA
babah jime siap burn lagi 1 complete album
nnti org bg lahh dier
si sangap lagu raye! HAHA

dalf i.t.u aku said...

hahaha...kalu rajin dgr la abg rizz :)

dalf i.t.u aku said...

jime hoi...hahaha
ngeng ah...mslhnye dgr radio la best owh...baru la rase...kalu cd raye tuh..memang dah ad la adek jime oii ..haha