BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 5, 2009

Antara Garisan

Antara Garisan...dush2!! cite yg tersangat best n ad pengajaran..huk3..ye la..kalu x best x kan la aku sanggop tinggalkan lappy terbia dgn YM n MS terbukak kan..x layan pon lappy ni td..sian dyer :)...bnyak benda bole amek dari cite ni...terutama skali..kite sesame manusia jgn la cpt menghukum kalu org tu jahat skali pon..ye la b4 ngate org tu..tgk ah diri dulu..chanteq dan sempurna ka kau kan...peluang untuk org tu berubah tetap ade..n..org pandai jgn la blagak pandai ngan ilmu tu..sebab..bnyak benda n faktor yg bole sebab kan ilmu tu jd sia-sia...ad ulangan cite ni..korang tgk la... :)selamat berpuase
*yg busuk xkan kekal busuk..dan yg wangi xkan selamanya wangi :)

8 comments:

Asyraf Arif said...

owhh..
pasal cite tuh ea??haha//
igtkan pasal pe td..
hahaha//
shengal jep kan..

nway, acap xtgk pung citer tuh..
nti senin cite kat acap taw..
hahahaahaha//

dalf i.t.u aku said...

hahaha ko ingat
aku ni tukang berverita ke..?
ad tb kat umah
tgk la
hahaha
pemalas btol kan..
ish2

JimeMalek said...

DALF !
layout fancy!
HAHAHA

btw,
jime dpt tgk ending dier je
suke gile part yg org tuh ade ckp
*tengok dimane mereke berade semase bertemu dulu.Dalam sekelip mate manusia boleh bertukar tempat*

sgt2 cool and betol meyh!

dalf i.t.u aku said...

aah...cool owh cite tu
tp rase best giler cite tu...huk3..
:)

ciwa said...

me pon tgk
suka tgk norkhiriah..besh lakunan dia
n n amani..sgt la cute bertudung !

n n lg sorang..bf si norkhiriah
tiptop owh
HAHA ;)

citer bole tahan la
tp slow..nantok tgk ;)
4 bintank !

dalf i.t.u aku said...

hahaha...
me bg binta yg ad kat langit tu..
smpai lappy yg tgh on ym fb ngan ms pon..
bole bia mcm tu..
hahaha
ciwa mate keranjang..
hahaha

farish izaryl @izreez said...

da tgok..best sedey jek kan org pegnant kne pukul.keji

dalf i.t.u aku said...

aah...
sian owh...
da la ngandung..
tp kene blasah owh..
kijam jep..
grrr...