BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 5, 2009

Entry Baru (bentong,kg gajah dan rusuhan)

lame da x update blog ni..bukan bz or ape..cume malas jep..huk3..skang ni tetibe nak update..bnyak benda jd..aku merayap sane sini ngan cecep aku..hahaha..1st g bentong umah awal..lepak sane3 hari 2 malam...sempat la g mandi air terjun chamang..g kolam air panas bentong..tp x mandi manda pon..coz air kotor ukeyh..mcm x selesa je kali nak mandi..

lepas g bentong..g kg gajah plak..umah chik..so sempat la g berjalan kat seri iskandar...tmpat lame aku(aku ex student teknik seri iskandar 04/05)hahaha bnyak da berubah situ..dulu mcm padang jarak padang tekukur jep ukeyh..so da jalan sane..dapat idea nak g jmpe aida nazlin...ex classmate kat teknik..so,,jmpe dyer kat batu gajah..ad kenduri katenye..x dapat nak jmpe kat seri iskandar..dyer lawa mcm dulu kale.. :)..hope la dyer smbong kat Uitm Shah Alam next year..hahaha bole ngurat.....so after jmpe dyer blik la kl..sblm blik kl tuh singgah kg jmpe atuk Os..lame da x jmpe atuk..lebeh kurang kol 11 baru smpai umah..smpah penat gler okeyh..badan pon sakit2..

sabtu 1 ogos tu aku turun la kl..mama da ckp awal2 jgn bawak kete..jalan sesak..so mcm biase la
park kete kat bukit jalil naek tren g Hang Tuah..lepak ngan fizah,acap.sharul,jime,awal...motif kuar ritu..?g makan kat bb jep...hahaxda keje..so nak blik tu p la lalu CM sebab nak anta sharul naek bus..mcm da huru hare jep situ..akibat dari pade rusuhan..syg..yg kene angkut masuk trak polis..MELAYU jep...majoriti MELAYU....mane tah g org CINA ngan INDIA...MELAYU di gunekan untuk menentang MELAYU...harap pasni xda la rusuhan ni lagi..sebab menyusahkan ukeyh di ulangi MENYUSAHKAN org ramai..nak blik STAR..PUTRA smua sesak ngan manusia..x penah lg tgk org ramai mcm tu...so kepade perusuh2...henti kan la..x kemane pon rusuhan korang tu...patutnye bersyukur anda hidup di MALAYSIA..xda perang..x kebulor..pluang kerja bnyak..kalu nasib MELAYU dan islam kat MALAYSIA ni da jd mcm MELAYU singapore..selatan THAI ngan selatan FILIPINA jgn ANDA menyesal.... :)

7 comments:

apabila jari ayuku menari lentik said...

halu dalf,

pekabo?perusuh ni semua takdak kerja nak buat.kesian peniaga2 kecil yang meniaga ari tu.semua bungkus.dah la diorang ni makan pagi kais pagi semua.berdosa diorang ni buat rezeki orang tertutup.

rizz said...

hi ble la leh lpk same lagek kan hehe

dalf i.t.u aku said...

abg yudi:
btol2...
siyes...menyakitkan hati je org2 ni..fanatik pas..yg pompuan berpurdah pon same je...pastu da wat rusuhan...menyorok..bacul btol..x bole ke melayu ngan melayu idop aman...x gune otak btol dyer org ni...

abg rizz:
hehehe
ad tymje naty kite kuar yeah
:)

.:AzzR!QuE !kHwAn:. said...

Hype Incik Dalf..

Melayu neh bukan apew..
Hasad, dengki semua adew.. Sebab tue Melayu tak reti2 nak maju.. Klu lam perniagaan duk tikam sesama sendiri.. Dapat tender jual kat Cina India.. Adew tanah jual ngan Apek ngan Aci.. Dalam politik jadi api dalam sekam, gunting dalam lipatan dan duri dalam daging.. Lidah bercabang 14.. Kejap cakap cam tue kejap cakap cam nie..

1 lagi Melayu neh (karang cakap bodoh marah la melayu2 laen yang kononnyew penuh ngan kesopanan dan ketatasusilaan) xberapa nak bijak, bak kata Dr.M Melayu mudah lupew..
Duk merusuh sini sana sebab terpengaruh ngan kepentingan pihak tertentu..

Dari bersidang bawah pokok sampai la yang diperbodohkan untuk seludup dadah.. Sapew?? Melayu..
Inilah Melayu..

Pastu duk tarik rambut sesama sendirik.. Orang nak bersatu kita, nak buat hala tuju sendirik..

BERSATU KITA TEGUH, BERCERAI KITA BODOH

Kalaulah Hang Tuah masih idup, mesti Hang Tuah cakap: AKAN HILANG MELAYU DI DUNIA

Nasib baek la sumpah Hang Tuah kekal sampai sekarang..

Jangan nanti jadi minoriti di negara sendiri..

Bodoh bodoh orang Melayu,
Melayu itu bangsa kita,
Xguna klu tak bersatu,
Sampai masa, hancur binasa..

>>Sorry tertulis blog pulak kat sini.. Wawawa<<

-!Q-

dalf i.t.u aku said...

en iq..betol2...
baru dapat perintah negeri...
da kalu mcm hape..
dye org duk ngate org kerajaan rasuah
nahh....
kat negeri selangor ni..bape ramai kene siasat..tu pon nak salahkan kerajaan dulu..baru je perintah setahun...da mcm2 jd...
huk3...

thnx iq

JimeMalek said...

yer betol !
jime dtg dri sekolah and pg BB tuh mmg untk MAKAN je sbnrnye kan?
*bce dgn nada sarcasm melampau !

HAHAHA
kidin lah!

btw,
yeah betol!
rusuhkan tuh sgt bodoh bangang BITCH !
bagai bodoh mereke! senang terepengaroh,kne cucok sket mule nk mengamok2! typical thinkin,si kampong kuno dasar pembangkang begituh,niat nk jatoh and gulingkan kerajaan shj! xsedar diri diuntong ddk kt Malaysia!
owh pembangkang korang BITCH ok?
AHAHAHAHA

jime PRO kerajaan ok!
sbb ak bersyukor dgn Malaysia skang ! : )
weeeeeeee!

ok maaf!
ni dh jadi petikan BLOG ! XD
haha

dalf i.t.u aku said...

hahaha btol2...
jime dalf pon pro kerajaan
kite geng...
hahaha