BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 7, 2009

marah dan kecewa

ermm tah la..tetibe rase marah n ad rase kecewa...aku ni jarang nak marah or ape..kenape aku marah ngan keciwa..?sebab org yg x penah jmpe or kenal aku dgn btol2 kenal..ley sesuke hati je judge aku yg aku ni mcm tu la mcm ni la dengan hanya tgk pix di mespes or blog ni..maybe......tah la...tetibe agak kecewa...tu je nak bg tahu...kepada anda d mespes facebook frenster tagged..ke hape yg ad kat dunia ni...kenal aku dulu..baru la korang nak judge ke hape ke..aku pon ta pdulik...okeyh!!

4 comments:

dalf i.t.u aku said...
This comment has been removed by the author.
ciwa said...

rilex rilex, bia kan je manusia2 bertanduk tuh.
mereka jeles ngan kamo la
yela, kamo kan abg TOPHOP terhebat
HAHA ;)

dalf i.t.u aku said...

hahaha...
ngek ciwa..
geram gak la..
grrrrrrr

PrinZe_AcaP said...

da laa..
bio jep dak tuh..
mengong tahap gaban jep dye tuh..
shengal abeh !
kan kan kan ?