BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 2, 2008

ak vs nestle vs mara

mmm
masuk diz week...
da 3 mggu aku x p keje(praktikal)...
yeaaahh
boring..buhsan...
berdebar pon ad...
takut kena tangguh sem..
hahahahahaha

30/6
aku mulakan praktikal di nestle house PJ
yeaa....
nestle best...
org2 nya peramah..sgt baek untuk org baru macam aku..
tp yg x bestnye...
aku kene tukar bulb mentol baiki cupboard..
everyday....
arggghhhh
blaja laen...kene wat keje benda laen...
masalah mula tibol pada 15/8 bila
aku nak buat permohonan tukar tmpat praktikal
org yg peramah trus jd mcm sial...
15,16,17 hb 8 aku p keje mcm x g keje
x da keje untuk aku...ckp en shaiful..
bengan+panas ati+sakit ati...

pada 18 hb...
aku secara rasminya berhenti dr nestle...


masalah laen pula dtg...
dgn mara...
huh...
lg tambah tension...
lepas 3 mggu...
xde perkembangan terbaru mengenai permohonan aku
kat ayamas....

hr ni..
esok..
dan seterusnya...
akan terus berjuang untuk praktikal..
:)

0 comments: